...

cute

Tuesday, May 18, 2010

learn how to appreciate...

aq sdg blaja cara2 utk menghargai peluang serta org2 yg ade di sekeliling aku...
aq xnak jd kejam sgt...
sampaikan xnampak pluang laen disebabkan “something” yg xtau menghargai aq...
xde gunenyer aq butekan mata & hati aq semate2 utk perkara2 yg mcm tu...
aq dh malas nk lyn perasaan yg setia sgt kat someone yg lngsung xlayak menerimanya...
aq dh penat sebenarnye...
maybe aq akn berikan peluang kat org yg tahu menghargainya...
aq dh letih nk tunggu si “siput” yg mmg slow...
ckp xfikir prasaan org... yg die tau hati die jer yg kite nk jage...
“bley jalan la” org mcm ni... tunggu la puteri kayangan yg mmg penyabar tahap dewa dgn awak tu...
Sorry to said all those words.... but you really deserve it....
So... I’m Sorry And Good Bye “DEAR”...
To all our bitter sweet moments.... it’ll be in my heart just for a nostalgic memories to remember not to hold... and not to think ‘bout it again...
Enough is Enough... let bygone be bygone...
And I’m promise not to cry over the split milk ever...
Just forget about it and Let’s build a new future and If God Wills.... I want a new “Hero” in my own “fairytales” story...
Hurmmm.... I’m a new person now... not the old one anymore...
I wanna say thanks a lot to my “advisor”... your advice really opened my mind, my eyes and the most important it also opened my heart to think about someone’s feelings and learn how to appreciate it....
Thanx....

No comments:

Post a Comment

music

Tumblr Blogger SCM Music Player