...

cute

Thursday, June 9, 2011

tak baek punyerr...


ade banyak perangai tak elok
yg tak patut kita buat

contohnya

*terasa nak makan buah mangga muda*
panjat pokok mangga jiran sebelah rumah
dengan tanpa rasa segan silu
petik satu demi satu mangga muda
untuk dicicah bersama kuah rojak MakBee

hamboi..hamboi..
molek bebenor perangai mike

>.<"

baiklah
moh le kita cite lagi
perangai2 yg tak elok kita buat
& perlu kita elakkan

TALAM 2 MUKA
ohoi..
ni la perangai yg tak baek punye
depan kita cakap lain
belakang kita cakap lain pulak
orang-orang macam ni kita kasi bakor jer~~

CILOK BARANG MEMBER
fuhh!!
sungguh tidak sopan perangai tuan hamba
apa la kiranya lebih baik
meminta izin sebelum kebas
opss..
minta izin kat tuan punya barang
kalau iye pon nak pinjam
jangan main kebas jer

CAKAP TAK BERLAPIK
dush..dush..
rasa macam kena tembak dengan machine gun je
cakap macam tak sayang mulut meyh
tak tapis langsung
kot iye pon jujur sangat
fikir la hati member sikit der
kan tak baik sakitkan hati member

hehehe

chill

yang baik kita amalkan
yang tak elok kita sama-sama elakkan

okies

(^_^)v


renung-renungkan
dan selamat beramal..


No comments:

Post a Comment

music

Tumblr Blogger SCM Music Player