...

cute

Wednesday, July 20, 2011

ada aku kisah




anda cakap
" boyfriend aku anak Dato' "

ADA AKU KISAH


anda kata
" family aku semua skema, baju semua nak 'tuck in' "

ADA AKU KISAH


anda sibuk potpet potpet
" ada makcik tu dok berkenan kat aku,
dia kata aku ni cun melecun "

ADA AKU KISAH


anda dok kecoh satu kampung
" ohoii..ayah aku belikan aku EVO 10 "

ADA AKU KISAH


anda beritahu
" tadi ada mamat hensem dok usha2 aku "

ADA AKU KISAH


anda berlagak seperti Mami Jarum Junior
" hang tau, si mamat tu dah la tak kacak
pastu kena tangkap mencuri telur ayam kat kampung sebelah "

ADA AKU KISAH


anda dok bangga tahap kembang kempis hidung
" aku ni pandai mengalahkan Albert Einstein,
permainan DOTA tu akulah yang reka "

ADA AKU KISAH




abang..kakak..adik..
siapa pon anda
termasuk diri aku sendiri

kadang-kadang

tak semua yang keluar dari mulut kita ni orang suka

kadang-kadang

orang malas nak dengar
tapi
pura-pura tekun mendengar

kalau cakap perkara berfaedah tak pe la kot
ni dok bercakap benda2 yang tak perlu
benda kecil dibesar-besarkan

orang cakap macam mulut tempayan
tapi aku rasa mulut tempayan tu pon boleh ditutup lagi
mulut manusia ni
adeyh.. (=_=)"
susah nak control

bila tengah menaip macam aku ni je
mulut akan tertutup
tu pon kadang-kadang terbuka gak
sebab?
menguap la
mengantuk meyh

ok la

salah silap harap maafkan
sekadar satu peringatan
buat aku
kau
kau
dan
kau

hehehe




sekian


No comments:

Post a Comment

music

Tumblr Blogger SCM Music Player